O Podjetju

Keune Adria d.o.o. je hčerinsko podjetje Keune Adriatic d.o.o., ki je generalni zastopnik Keune Haircosmetics za Hrvaško in del velike skupine Keune hair cosmetics, ki ima svoj sedež na Nizozemskem, svoje podružnice pa na Nizozemskem, v Ameriki, Belgiji in v Franciji. Poleg Hrvaške, Kaune Adriatic s svojim hčerinskimi podjetji in subdistributerji deluje tudi v Bosni in Hercogovini, Srbiji, na Kosovu, v Makedoniji in na Madžarskem.

Podjetje Keune Adria d.o.o. se nahaja v Ljubljani, v predelu industrijske cone v Črnučah, na naslovu Pot k sejmišču 30.

V letu 2012 je Keune Adria v hotelu Austria Trend, s prireditvijo "Keune celebration - inspired by London", proslavila tudi dva jubileja, in sicer, 90-obletnico obstoja tovarne Keune, njenih izkušenj in tradicije v negi las, ter 20. obletnico obstoja in uspešnega poslovanja blagovne znamke Keune v Sloveniji.

Glede na tržne raziskave, se je Keune, kot kozmetična blagovna znamka za lase, izkazala kot prepoznavna, uspešno prodajana in uporabljena znamka v frizerskih salonih na slovenskem tržišču. Poleg frizerskega tržišča pa je del Keune asortimaja na voljo tudi v maloprodaji.

V okviru podjetja Keune Adriatic v Zagrebu deluje edukacijski center Keune akademija, katera vključuje tudi slovenske edukatorje in je namenjena izobraževanju frizerjev s področja bivše Jugoslavije. Cilj akademije je strokovni napredek frizerskih veščin in kreativnosti, spoznavanje z najnovejšimi trendi v profesionalnem frizersken svetu, ter pravilna uporaba Keune preparatov v frizerskih salonih

Ambasador in promotor blagovne znamke v Slovenji je Stevo Pavlović, ki s svojim Stevo hair academy team-om izobražuje številne frizerje širom celotne Slovenije, na številnih tečajih striženja, barvanja, ter oblikovanja las. Stevo hair academy team nastopa na različnih prireditvah in seminarjih v regiji in internacionalno, kjer prezentirajo svoje delo in dolgoletne izkušnje ter znanje prenašajo na druge frizerje.

Krovno podjetje Keune hairocosmetis je ena največjih mednarodnih firm, ki se ukvarja izključno s kozmetiko za nego las in je še vedno v družinski lasti.

Uspešnost te znamke ni naključje, temveč rezultat 90-letne tradicije v proizvodnji kozmetike za nego las.

  • Visok kriterij kakovosti izdelkov je rezultat sodelovanja frizerskih strokovnjakov in visoko izobraženih kadrov na področju kemije, farmacije in mikrobiogije.
  • Vsi Keune izdelki se proizvedejo in nadzirajo izključno v tovarni Keune, v obratu v Soest v bližini Amsterdama, kjer se visoka kakovost izdelkov nadzira v najmodernejšem tehnološkem laboratoriju za kozmetiko v Evropi.
  • Vsak izdelek je preizkušen v vseh večjih centrih Keune, kjer frizerski strokovnjaki testirajo izdelke in ocenjujejo njihovo kakovost in uporabnost.
  • V proizvodnem procesu se vztraja pri uporabi naravnih aktivnih sestavin: kot so rastlinski izvlečki in eterična olja, če je le mogoče. Tako, da so uva in uvb filtri, ki jih vsebujejo Keune izdelki na naravni osnovi.
  • Keune izdelki so zelo koncentrirani in vsebujejo veliko količino negovalnih sestavin, rezultat pa so predvsem zdravi lasje.
  • V celoten proces proizvodnje je vključen tudi gospod George Keune, ki osebno nadzoruje vsak korak pri ustvarjanju novega proizvoda: od procesa proizvodnje do oblikovanja embalaže.
  • Visoka kakovost je omogočila plasma Keune izdelkov v več kot 65 državah po vsem svetu, od Amerike, preko Evrope do Azije in Afrike. To kaže, da Keune svojo široko paleto, ponuja možnost obravnave vseh vrst las, ne glede na podnebje in življenjski stil.
  • Nepogrešljiv del poslovanja družbe Keune je visoko razvita ekološka zavest in varovanje okolja.
  • Tovarna Keune se v bližini Amsterdama razprostira na 20 000 m površine in zaposluje več kot 350 ljudi, vključno z ljudmi s posebnimi potrebami in duševnimi motnjami. Prav na ta način je Keune vse od svojih zgodnjih začetkov del organizacij po vsem svetu, ki si prizadevajo pomagati, socializirati ljudi s posebnimi potrebami v duševnem razvoju.

    Čeprav posluje globalno, Keune (s svojo lastniško strukturo, ki ni v primežu finančnih korporacij) svoja podjetja in distribucijske centre smatra kot del družine, in ne korporacije.

    Zato se družba v prvi vrsti osredotoča na vrednote ljudi v podjetju, ter ustvarja kulturo medsebojnega spoštovanja in hvaležnosti, kar ustvarja močan timski duh, odprtost v odnosih in veliko motivacijo za doseganje predvsem kvalitativnih rezultatov.